معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان چرا حباب سکه هفته گذشته خالی نشد؟ مشاهده تهاتر‌های عجیب در بازار مسکن! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار به دنبال حذف نمایندگان کارگری از مشارکت در تعیین دستمزد زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد دلال‌ها باید بترسند | طرح مالیات بر عایدی سرمایه جلوی دلال‌بازی‌ها را می‌گیرد ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال
سرخط خبرها

فرایند اجرایی استخدام ۵۰ هزار نفر در آموزش و پرورش در حال انجام است

  • کد خبر: ۸۷۲۷۸
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
فرایند اجرایی استخدام ۵۰ هزار نفر در آموزش و پرورش در حال انجام است
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، گفت: در سال جاری تعداد ۵۰ هزار مجوز جذب از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر سلیمان‌زاده در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور اعلام کرد که در راستای اجرای دستور ۲۰ مهر ۱۴۰۰ سرپرست وزارت متبوع منضم به نامه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌کارگیری افراد جدید به صورت حق‌التدریس آزاد و یا عناوین مشابه به هر شکل توسط ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ممنوع است.

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اخیرا در تشریح وضعیت سازماندهی نیروی انسانی در سال جدید گفته است: حدود ۵۵ هزار و ۴۹۷ نفر از مشمولین قانون تعیین تکلیف بر اساس مجوز‌های سازمان اداری و استخدامی تبدیل وضعیت شده‌اند. ۳۳ هزار و ۵۴۸ نفر نیز در قالب مجوز‌های سوم و چهارم اجرای قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سودآموزی به دانشگاه فرهنگیان رفته‌اند.

جذب و به‌کارگیری ۲۲ هزار و ۹۲۶ نفر از طریق ماده (۲۸) که در سال ۱۳۹۹ در آزمون استخدامی فراگیر پذیرفته شده اند، پذیرش تعداد ۲۶ هزار نفر به عنوان متعهد خدمت از طریق کنکور سراسری و معرفی به دانشگاه فرهنگیان (و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) و تخصیص کد پرسنلی به صورت متمرکز برای تمامی همکاران ورودی ماده (۲۸) و متعهدین خدمت از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص استخدام همکاران فرهنگی است.

به گفته وی تعداد مجوز‌های جذب نیروی انسانی در سه سال اخیر به صورت قابل توجهی افزایش یافته است و در سال جاری نیز تعداد ۵۰ هزار نفر مجوز جذب از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است.

سلیمان زاده درباره استمرار خدمت نیرو‌های بازنشسته نیز گفت: مشمولین بازنشستگی تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعداد ۹۵ هزار نفر برآورد شده است که بر اساس اطلاعات تا پایان مهرماه، تعداد بازنشستگان سال جاری ۵۹ هزار و ۳۵۷ نفر بوده است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->